Sidor

Facebook

onsdag 29 maj 2013

Praliner från Flickorna Kanolds

Jaha då var pralinerna slut. Denna gång gjorde jag en lite utvärdering efter varje pralin, önskar dock jag hade haft 2 av varje så man hade kunnat njuta lite extra. Men det får bli nästa gång.

I den nedre bilden till vänster ser ni pralinerna jag köpte.
Den vita på andra raden längst till vänster har vad jag tror är bränt socker som ett lager under den vita chokladen, det förstör min smakupplevelse. Nedanför ser ni mina pralinpoäng.








Smultron 4p Mint  2p   Jordgubb 4p Bailys 5p  
        Frisk jordgubbssmak mild toffe  
Chokladcrisp 2p Blåbär 2,5p Cremé brülee 5p Mango? 2,5p
        Så god!!      
Lakris Hallon Vet ej vad detta va Smultron 4p Mackmyra 3p
3p   men den får 3p        



       

Nästa besök hos Flickorna Kanold får det nog bli en ask fylld med crème brülee praliner :-) .

// Madeleine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar