Sidor

Facebook

onsdag 15 juni 2016

Do-it-yourself projekt



Jag älskar projekt, eller nej jag älskar att starta upp projekt men det är sällan som jag fyllföljer alla projekt som jag startat. De flesta projekt som jag projekterar om och provar är antingen stickning och virkning eller pyssel. Men blir det inte bra på första försöket så ger jag ofta upp. Tålamod är inte riktigt min grej hihi.
Men här kommer 3 st projekt som jag nån gång tänker att jag skulle kunna genomföra från början till slut. :-) 
Buckle up key holder är egentligen en färdig produkt man kan köpa men jag tänker mig att man borde kunna göra en själv. 

How-to-make-a-colorful-diy-wooden-slat-door-mat

created at: 03/12/2012

Jag älskar den här färgexplosionen, tycker den är så snygg. Denna skulle man kanske göra på semestern så man har nått snyggt och färgglatt till hösten.

Det sista är en smart liten bricka till ostmyset chalkboard-serving-platter . Tyvärr går det inte att kopiera in bilden men jag rekommenderar dig att gå in och kolla.

Det var dagens tips.
I morgon tänkte jag bl.a bjuda på ett rabarberpaj recept

// Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar