Sidor

Facebook

söndag 24 juli 2016

Sista dagen med chokladfrosseri

Jaha då har söndagen kommit och veckan med choklad är över, för denna gång. Men bli inte ledsen det kommer säkert flera choklad tips, men inte i en hel vecka Om ni verkligen inte vill det så klart.
Jag hade tänkt avsluta med en gradios tårta men hittar ingen som jag verkligen känner för. Så den får komma i ett senare inlägg utan det får bli lite av varje.

Chocolate dessert bowls
Dessa borde kunna vara perfekta till barnkalaset. Lite kladdigt när de smälter men barnkalas ska väl vara kladdiga?

Paul Hollywood är lite av en favoritkock hos mig, tillsammans med Gordon Ramsey och Jamie Oliver. Jag dock inte en enda kokbok av honom så man får ju skämmas lite. Han har en brödbok som jag gärna skulle vilja ha men även hans Pies and puds bok vore inte dum. Paul Hollywood books

Brioche balls 


Hoppas ni har njutit av veckan lika mycket som jag har gjort.

// Madeleine

Jag vill bara tipsa er om att v 40 kommer jag ägna hela veckan till julen och dess förberedelser. Det blir julgodis, julmusik, julmat, DIY projekt och massa annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar